تبلیغات
معرفی و بررسی حرفه ای جدیدترین و پر فروش ترین عطرها - مطالب آبان 1390
معرفی و بررسی حرفه ای جدیدترین و پر فروش ترین عطرها
وبلاگ تخصصی عطر





A*Men Pure Havane for Men by Thierry Mugler





محصولی با تولید محدود که می توانید خوشحال باشید تعداد اندکی از افراد از آن استفاده خواهند کرد و شما متمایز می مانید! 
با پیور هاوانا شما رایحه ی پر طرفدار تنباکویی (توتون) و عسلی را در دست خواهید داشت که کاملاً مناسب پاییز و زمستان است.
گروه بویایی : شرقی-وانیل





Bang Bang for Men by Marc Jacobs





هیچگونه مشابهتی با جد خود Bang ندارد. طبق سخنان تولید کنندگانش عطری خنک معرفی شده و با شیشه ای آبی رنگ نیز عرضه شده است، یا این حال این عطر در خنکای ملایم پاییزی نیز قابل استفاده است!
Bang Bang  برخلاف مدل ابتدایی که کاملاً تند و تیز ، ادویه ای-فلفلی و خشک بود، نرم ، ملایم و بر پایه هل بنا شده است. ترکیب هل و میوه نت ابتدایی آن را تشکیل می دهند که به آرامی سایه میوه ها محو شده و سدر و چوب صندل با حالتی کرمی وارد می شوند که به نحوی خفیف حسی از نارگیل را نیز انتقال می دهند.
Bang Bang برای مردان فعال و طرفداران تفاوت طراحی شده است.
گروه بویایی : چوبی-آروماتیک






Avant Garde for Men by Lanvin







رایحه ای گرم ، شیرین که در گروه شرقی-چوبی قرار می گیرد. هل و اسطوخودوس در نت میانی به زیبایی خودنمایی می کنند و رایحه ای تمیز و گرم و ادویه ای را فراهم می کنند که در کنار موم عسل و تنباکوی نت میانی طعمی شیرین به خود می گیرند. 
این نسل جدید از Lanvin ، بیانگر مدرنیزگی و جوان پسندی در کنار برازندگی و وقار در یک رایحه سنگین است. 

گروه بویایی : شرقی-چوبی





برچسب ها: معرفی جدیدترین عطرهای مردانه زمستان، عطرهای زمستان 2011، عطرهای پاییز 2011، Avant garde lanvin، A*Man Pure Hanae buy Mugler، Bang Bang by Jacobs، عطر بنگ بنگ از جاکوبز، عطر مردانه بنگ بنگ تولید 2011، عطر مردانه پیور هاوانا از مالگر، عطر مردانه آوانت گارد از لنوین،
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 29 آبان 1390 توسط فرزین نیا ( Aramis )




SPICEBOMB by Viktor&Rolf for Men



دو حجم 50 و 90 میل


اسپایس بمب !  

این طور که به نظر می آید عطری فوق العاده برای مردان در حال ظهور است. عطری مدرن-کلاسیک ، قدرتمند و بسیار تند! دست پشت پرده در این اثر گیرا کسی نیست جز Olivier Polge. طراح کارهای مشهوری چون  FlowerBombs و Midnight in Paris و Armani Code!


نگاهی سریع و کوتاه به نت های آن می اندازیم:
نت ابتدایی: فلفل صورتی، ترنج ، گریپ فروت 
نت میانی: دارچین ، فلفل چیلی و زعفران
نت نهایی: تنباکو  ، وتیور و چرم!!!!!!!!!!!!!

عطری تند و تلخ میوه ای در ابتدا که به گرمای دودی و تنباکویی با سبک سنگین چرم گون می رسد!!!!  بی نظیر است و 
نت نهایی فوق العاده ست! اسپایس بمب در 2012 خواهد رسید ، پس  تا ژانویه منتظر ظهور آن باشید.
شیشه آن نیز همچون فلاور بمب به شکل نارنجک طراحی شده است.



Olivier Polge

آیا طرح مردانه آن همچون فلاور بمب زنانه ، در صدر خواهد بود؟؟!!!  فکر می کنم بسیار بهتر از آن باشد. نظر شما چیست؟





برچسب ها: جدیدترین عطر مردانه 2012، عطر مردانه جدید اسپایس بمب، SPICEBOMB by V&R، Viktor & Rolf، perfume، عطر، عطر و ادکلن مردانه، عطر مردانه تند و گرم مناسب فصول سرد سال، عطر جدید مردانه در 2012 به نام SpiceBomb،
نوشته شده در تاریخ شنبه 28 آبان 1390 توسط فرزین نیا ( Aramis )







از علاقمندان به عطر هستید ، شیشه هایی از آن را روی میز خود دارید و یا شاید کلکسیونی بزرگ ؟!! پس از تمامی انتخاب ها تا کنون، آیا می دانید به چه اسانسی علاقه دارید و فرمول مخفی شما چیست؟ 
شاید به نظر سوال ساده ای باشد اما اگر پاسخ را بیابید درصد بزرگی ازمشکلات شما برای انتخاب عطرهای بعدیتان حل خواهد شد!!!  

اسانسی که شما می پسندید در واقع همان فرمول مخفی ایست که می تواند شامل یک یا چندین عصاره به صورت ترکیبی باشد. شما همواره از این فرمول مخفی به صورت ناخودآگاه برای انتخاب عطرهای آینده خود استفاده می کنید.


فرمول مخفی و اسانس (اسانس های) مورد علاقه شما چیست؟



اسانس های مورد علاقه من

در عطرهای زنانه:::   یاس سفید ، گل گاردنیا، مشک ، زنجفیل، برگ چای ، بادام ، دانه تونکا، وانیل، گل و برگ بنفشه ، گل فریزیا ، ارکیده ، زعفران ، انبه ، گلابی، چوب بامبو، نت های سبز و نت آب.


در عطرهای مردانه:::   هل ، زنجفیل، تنباکو ، چرم ، وتیور، چوب سرو و کاج ، گریپ فروت، لیمو ، برگ و گل بنفشه ، گل شمعدانی ، اسطوخودوس (لاوندر) ، فلفل ، عود ، خزه بلوط، عنبر





برچسب ها: اسانس مورد علاقه شما چیست؟، به چه اسانسی در عطرها علاقه دارید؟، فرمول مخفی شما در انتخاب عطر،
نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 26 آبان 1390 توسط فرزین نیا ( Aramis )



سلطان عطـــــر

اگر قرار باشد نامی از یکی از سلاطین عطر برده شود، حتماً Opium یکی از این اسامی خواهد بود! 
اوپیوم زنانه از لحظه تولید بسیار پر فروش بود، عطر اول و آخر خانم ها در سالهای  1977 محسوب می شد و حتی تا 30-40 سال بعد نیز همچنان فروش بالایی داشت و در صدر بود. جلب خوبی بر روی آقایان داشت و به لحاظ ماندگاری عطری فوق العاده بوده و هست!

رایحه اوپیوم به گونه ای طراحی شده است که یا از طرفداران پر و پا قرص آن خواهید بود که تا سال های سال آن را فراموش نخواهید کرد و همواره بخشی از حقوق خود را برای خرید آن اختصاص خواهید داد حتی تا مرز ورشکستگی! و یا به کل از آن گریزان خواهید شد!! 



Opium by Yves Saint Laurent for Women



حجم 100 میل حدود 85 هزار تومان


عطری که بایــــد بشناسید!

با تمام اینها به یاد داشته باشید که گروه اوپیوم ها ، اعم از زنانه و مردانه ، عطرهایی هستند که به عنوان یک عطر باز و یا عطر فروش باید و باید تست کرده و آنها را به خوبی بشناسید.  این وضعیت شامل حال عطرهای دیگری نظیر شنل نامبر 5 ، گرلن وتیور ، میس دیور چری و ...  نیز می شود. 



کلکسیونی از اسانس ها 

اگر نگاهی گذرا بر عطرهای قدیمی بیاندازید ، متوجه می شوید که تعداد اسانس های بسیار بیشتری در آنها به کار رفته و همچنین بسیار پیچیده تر بوده اند. اوپیوم نیز کلکسیونی کامل از انواع ترکیبات و اسانس هاست. لیستی در حدود 30 اسانس از انواع گل ها گرفته تا میوه ها ، ریشه گیاهان و چوب ها ترکیبات این رایحه ی وسوسه انگیز را تشکیل می دهند. 







رقص اسانس ها در اوپیوم

اوپیوم زنانه ، در گروه بویایی شرقی- ادویه ای دسته بندی می شود. اغلب عطرهای بسیار بزرگ و شاهکار دارای یک ویژگی جالب هستند و اینکه در نت ابتدایی بد رایحه به نظر می رسند، به نحوی که گاهی به سرعت آن را کنار می گذارید و پشیمان می شوید!  اما پیشنهاد می کنم همیشه ، خصوصاً در مورد برند های بزرگ چنین کاری را انجام ندهید و سعی کنید فارغ از خوب یا بد بودن رایحه ، آن را حداقل تا 30 دقیقه تحمل کنید. به رقص اسانس ها خیره شوید و بگذارید شما را کم کم در دنیای خود غرق کنند. اجازه دهید عطر کاملاً باز شود و خود را نمایان کند. 

اوپیوم نیز در نت بتدایی بسیار تند ، سنگین و غلیظ است. در واقع نت ابتدایی آن کاملاً اسپایسی و گرم باز می شود که ممکن است زننده به نظر بیاید. با کمی مکث کوتاه به نت دوم وارد می شوید ، که حالتی شرقی-چوبی و کلاسیک دارد . تندی آن کم کم ملایم شده و نت چوبی پدیدار می گردد که به عطر طعمی کاملاً تلخ ، تیره و کرمی می دهد که بسیار جذاب نیز هست. در این نت است که بعضی افراد حالتی پودری یا دودی مانند نیز استشمام می کنند.
در نت انتهایی تغییر جهتی محسوس در عطر به وجود می آید و آن طعم شیرین اوپیوم است. تلخی عطر به سوی طعمی شیرین و سنگین و همچنان چوبی از وانیل و چوب صندل حرکت می کند و در اینجا عطر به اتمام می رسد!




بالغ و کامل است

اوپیوم با رایحه خاص خود مناسب سنین بیش از 35 یا حتی 40 سال محسوب می شود. کاملاً کلاسیک و رسمی ست ، شیک و خاص بوده و به هیچ عنوان برای سنین کم توصیه نمی گردد. 
برای استفاده در فصول بسیار سرد طراحی شده و دارای کلکسیونی عظیم از طرح ها و مدل های مختلف می باشد که در حجم های گوناگون عرضه شده اند. 


طرح جدید اوپیوم با رایحه ای متفاوت



داشتن یک شیشه از طرح زنانه و یا مردانه آن برای کلکسیونر ها الزامیست.
Opium از نظر شما چگونه عطریست ؟






برچسب ها: عطر، عطر زنانه، عطر زنانه اوپیوم، عطر زنانه Opium، Opium، Opium by YSL for women، بررسی عطر قدیمی و بزرگ Opium، شاهکار ایو سن لورن Opium، عطر Opium زنانه، عطر گرم و سنگین و زمستانی اوپیوم،
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 25 آبان 1390 توسط فرزین نیا ( Aramis )





نام بیژن برای تمامی ما ایرانی ها نامی شناخته شده است. کافی ست جستجویی کوچک در وب داشته باشید تا مطالب بسیاری از زندگی نامه او گرفته تا مصاحبه هایی که با وی انجام شده است را پیدا کنید. خصوصاً که ما ایرانی ها یکی از بزرگترین افتخاراتمان بالیدن به شخصی چون او در عرصه رقابت های جهانی بود. 
قبل از هر چیز پیشنهاد می کنم سری به سایت
Bijan.com بزنید ؛ نمونه تولیدات منحصر به فرد و خصوصاً خودروهای اختصاصی تولید شده و بسیار جالبی را خواهید دید!

برای نوشتن از چنین بزرگ مردی به ذهنم آمد شاید نوشتن از روش ها و اصول فکری او کاری جالب تر باشد تا زندگی نامه و مراحلی را که وی طی کرده است مجدد بازنویسی کنم در حالی که به راحتی در شبکه قابل یافتن است.  البته بررسی عطرهای او فراموش نخواهد شد.
در گذشته پستی قدیمی در وبلاگ مرتبط با اطلاع رسانی از خبر فوت بیژن داشتیم که البته از توهین هم بی نصیب نماند و احتمال آن هست که این پست نیز با این مشکل مواجه شود. با تمام اینها معتقدم همواره انسان های موفق در هر جای دنیا با هر مسلک و مرامی که باشند روش هایی عالی دارند که برای دیگران آموزنده است و باید برای زندگی بهتر از آنها آموخت!


بیــــژن پاکـــــزاد




مردی عاشق و خوشبخت

خوشبختی و موفقیت دو عامل متفاوت هستند. همیشه تمامی انسانهای موفق خوشبخت نیستند اما عکس آن صادق است و بیژن نیز مردی خوشبخت و به تبع آن موفق بود که اصلی ترین عامل خوشبختی وی عشق او به کارش بود!
عاشق کارش بود و به همین دلیل همواره نوآوری داشت ، به دنبال ایده های جدید بود و همین امر عامل به روز ماندن همیشگی اش بود. اولین تولید عطر او با وقت گذاشتن های فراوان و مصاحبه با مردم و اطلاع از نظر آنها تولید شد و نتیجه آن شد که موفق به دریافت جایزه گردید! 




شناخت کاملی از خود داشت

او به طور دائم نظریات و بازخوردهای مشتریان خود را جمع آوری می کرد و بر اساس آنها پله های بعدی حرکت خود را بازسازی می کرد. روابط عمومی بالا و اعتماد به نفس سرشار دو عامل پر رنگ در موفقیت او بودند. بیژن قدرت متقاعد سازی بسیاری داشت و به کمک آن توانست ، کمک مالی دوستان خود را جلب کند تا او را بیشتر در رساندن به هدف یاری کنند. 
این امر نشان دهنده ی شناخت بالای او از خود و توانمندی هایش بود. شناخت از اینکه توان و قدرت پول سازی و ایده پردازی های قوی و سود آور را دارد و می تواند شرکای خود را نیز ترقی دهد.





مطالعه، مطالعه ومطالعه 

جمله ای هست که می گوید: " رهبران اهل مطالعه اند"  و این حقیقتی بزرگ از افراد موفق است. بیژن نیز از این قاعده مستثنی نبود . به مطالعه بازاریابی و شیمی پرداخته بود و دائم مشتریان خود را زیر نظر داشت و از آنها پرسش می کرد. به گفته خود وی : "هیچ وقت از آموختن سیر نمی شوم". 
مطالعه ، تفکر و سپس حرکت ، سه گام طلایی او بوده اند. او به واقع یک مدیر ذاتی آفریده شده بود.




منحصر به فرد بود

عشق به کار، نوآوری را به همراه دارد و نوآوری عموماً باعث تمایز کارهای شما از سایرین خواهد شد. حال اگر این تمایز را با کیفیتی فوق العاده همراه کنید ، تولیدات بیژن را در دست خواهید داشت!




هدف او مشخص بود

ثروتمندان! هدف او بودند. او برای تمامی وقت و انرژی خود هدفی مشخص داشت و آن را در جهتی مشخص صرف می کرد. با ثروتمندان نشست و برخاست می کرد تا همچون آنها بیاندیشد و نیازهایشان را بهتر درک کند. 



خصایص و ویژگی ها بسیاری در بیژن وجود داشت که ممکن است از نظر ما دور مانده باشد. آنچه که امروز نوشته شد تفکرات و برداشت های من از بزرگ مردی موفق همچون او بود که فکر می کنم باز هم فضا برای کامل شدن داشته باشد که البته ادامه آن را بر عهده شما می سپارم. 




بیـــژن از زندگی لذت برد ، 

آن را مطابق میل خود ساخت

و به آن عشق ورزید ... 

آیا چنین انسانی ارزشمند نیست؟!








برچسب ها: بیژن، بیژن پاکزاد، بیژن پاکزاد طراح پوشاک مردانه، بیژن پاکزاد طراح عطر، bijan، Bijan Pakzad، تفکرات بیژن پاکزاد، بیژن پاکزاد از نگاهی دیگر، تفرات طراح مشهور ایرانی بیژن پاکزاد، طراح مشهور ایران بیژن پاکزاد، Fashion Designer Bijan Pakzad، تفکرات موفقیت آمیز بیژن، نگرش و روش های بیژن، چرا بیژن پاکزاد موفق بود؟، بررسی علل موفقیت بیژن پاکزاد، بیژن پاکزاد چگونه مردی بود؟،
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 22 آبان 1390 توسط فرزین نیا ( Aramis )




در دو حجم 50 و 100 میل تولید شده که سایز بزرگ آن با قیمت 70$ در حال فروش است.


Star USA by John Varvatos for Men 



محصول 2011 از کمپانی John Varvatos که در ترکیبات آن خصوصاً قلب عطر ، اسانس چوب به میزان زیادی به کار رفته است. اسانس هل نیز در این بین به چشم می خورد که با توجه به مجموع این عوامل باید عطر را در گروه بویایی چوب-اسپایس دسته بندی کرد با این حال دسته بندی های گوناگونی از این عطر دیده می شود ، نظیر قرار دادن آن در گروه بویایی چوبی-آروماتیک و یا شرقی-اسپایس ! 
در توصیفات سازندگان عطر نیز می رسیم به اشاره ای در ارتباط با قرار گرقتن این عطر در خانواده چوب ها و همچنین با طراوت بودن این عطر. بنابراین گروه چوبی معقولانه تر خواهد بود. 

نت ابتدایی با ترکیبی از زنجفیل و نوعی توت باز می شود که در ادامه با چوبها ،هل و چوب صنوبر مخلوط می شود. نت انتهایی را وتیور ( که البته نوع آن مشخص نیست) به همراه دانه تونکا تشکیل داده اند. 



طراحی شیشه عطر

طراحی پیستون مانند و گیرایی دارد و البته کمی پیچیده. باز شدن درب آن کمی عجیب و سخت به نظر می رسد!!!







برچسب ها: جدیدترین عطر مردانه 2011 از وروتوس، John Varvatos، John Varvatos Star USA، Star USA for men، perfume for men، perfume John Varvatos، عطر، عطر مردانه 2011، عطر مردانه 2011 به نام استار یو اس ای، عطر مردانه وروتوس Star USA،
نوشته شده در تاریخ شنبه 21 آبان 1390 توسط فرزین نیا ( Aramis )




اغلب عطرهای جاکوب مثل تولیدات ماگلر عجیب و خاص پسند هستند. Bang از جمله تولیداتی ست که توانایی رقابت با تام فورد کلاسیک را دارد! اگرچه به لحاظ ماندگاری و پخش رایحه از فورد عقب خواهد ماند ، با این حال سبک طراحی رایحه آن دست کمی از تولیدات حرفه ای تام فورد نخواهد داشت.


Bang by Marc Jacobs for Men





بـــــــوم!!! 

چرا نام Bang انتخاب شد؟  Bang یا همان صدای بلند انفجار (بوم!)، به دلیل نت ابتدایی این عطر در نظر گرفته شد!
بنگ در نت ابتدایی کلکسیونی کامل از فلفل را در خود دارد. فلفل سفید ، سیاه و صورتی! وقتی آن را تست می کنید رایحه ای تند و تلخ از فلفل منفجر می شود. رایحه آن کاملاً به تام فورد کلاسیک نزدیک بوده و با آن قابل مقایسه است. 
در ادامه عطر فلفلی و تند آن کمتر می شود اما همچنان تا انتها باقی خواهد ماند. پس از ماندگاری به آن اسانس چوب ها با کمی حالت دودی ، خشک و تلخ اضافه می شود. 



بیگ بنگ !

بطری آن به رنگ نقره ای متالیک است و با حالتی تاب دار طراحی شده ، به صورتی که با نگاه به آن از کناره ، پشت آن خمیده و مقابل بطری مقعر است. نام بنگ در وسط بطری حک شده و از کناره های آن خطوطی به صورت حالت انفجاری پراکنده شده است. 
مدل تبلیغاتی پوستر آن نیز خود مارک جاکوب است. 



نام: Bang
نوع: مردانه
کمپانی: Marc Jacobs
گروه بویایی:  چوبی - تند 
فصل و مکان استفاده: بهار و پاییز ، مکان های رسمی
حجم: 30 ، 50 و 100 میل
قیمت:  حجم 100 میل حدود 95 هزار تومان
تولیدات جانبی: کرم افتر شیو، استیک ضد تعریق 




کاراکتر عطر

بنگ سمبل ه..و..س..رانی و ش..ه..و..ت پرستی ست. او به آسانی رام نمی شود و تند و بی پرواست. 


توصیه ها :

دو عامل را در انتخاب آن در نظر بگیرید. 1) پیش از خرید حتماً تست کنید  2) ماندگاری کوتاه آن را در نظر داشته باشید.





برچسب ها: Bang، Bang by marc Jacobs، عطر، عطر مردانه، عطر مردانه بنگ، بنگ، عطر بنگ از مارک جاکوب،
نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 19 آبان 1390 توسط فرزین نیا ( Aramis )
(تعداد کل صفحات:3)      1   2   3